Coachgesprekken

Tijdens coachgesprekken werken studenten samen met een vaste coach aan hun persoonlijke en professionele ontwikkeling.  

Wat leert de student? 

De student leert de principes van zelfreflectie toe te passen en zelf regie te nemen over zijn eigen leerproces en persoonlijke en professionele ontwikkeling. Daarvoor stelt de student persoonlijke leerdoelen op. 

Wat doet de student? 

  1. Stelt persoonlijke leerdoelen op.
  2. Oefent met persoonlijke leerdoelen in de praktijk.
  3. Vraagt feedback.
  4. Reflecteert op het behalen van de persoonlijke leerdoelen.
  5. Stelt nieuwe persoonlijke leerdoelen op. 

Wat doet de docent? 

  1. Begeleid de student in zijn professionele en persoonlijke ontwikkeling. 
  2. Stel vragen. 
  3. Geef feedback.

Variatiemogelijkheden

Coaching kan ook in een kleine groep, waarbij studenten elkaar tevens peerfeedback geven 

Tools die kunnen worden ingezet bij deze werkvorm

  • Portflow
  • Pitch2Peer
  • Kenmerken

    Niveau van leren: ,
    Werkvorm voor: ,
    Situatie: ,
    Groepsgrootte: ,